1. Forum
  2. Kost
  3. Sund Vægt
  4. Hvorfor taber jeg mig ikke?

Hvorfor taber jeg mig ikke?

pige1992

pige1992

1 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret

Hej med jer. 

Jeg er virkelig frustreret og på nippet til at give op. Jeg er en pige på 23, er 173 høj og vejer 66 kilo, jeg vil gerne ned på 60. De sidste 5-6 uger har jeg holdt mig på 1200 kalorier om dagen, bortset fra en enkelt dag i ugen hvor jeg spiser hvad jeg har lyst til. Jeg undgår kartofler, pasta ris og Hvidt brød, samt sukker. Jeg cykler 8 km hver dag, går til spinning 3 gange i ugen og er for nyligt begyndt at løbe 2-3 gange i ugen. Men INTET er sket på vægten, har faktisk taget to kilo på. Jeg har heller ikke tabt cm, og mit spejlbillede er det samme syntes jeg. 

Hvad gør jeg forkert? Det er SÅ frustrerende :( 

Soeren_adk

Soeren_adk

22 indlæg
  • Skrevet
kunne godt tyde på du har brug for at få gennemgået kosten, og kigget lidt på hvad du får ud af de 1200kcal
måske får du for lidt proteiner, eller for lidt næringsstoffer.

husk Skyr er rigtig godt, men kan ikke stå alene som et måltid, da det primært kun indeholder kalk, som næringsstof. hvis du bruger skyr så brug det som mellemmåltid.

det at have en enkelt "synde" dag kan være farligt, da man ligesom blåstempler i dag må jeg godt, og så gør man en helt masse forkert der ødelægger resten af ugen.

for mit vedkommende, har jeg kun sådanne dage når jeg er i byen hos andre. her må jeg hvad jeg har lyst til, herhjemme spiser jeg det sunde, og hvor jeg ved det virker og kører