1. Forum
  2. Kost
  3. Sund Vægt
  4. Fedtet på lenden

Fedtet på lenden

  • Skrevet

Hej alle sammen.
Jeg mangler et godt råd til hvordan jeg skal træne for at formindske fedmængden på hver side af min lend. Jeg er på nuværende tidspunkt kommet godt i gang med rask gang/løb men jeg vil gerne supplere min træning med noget mere koncentreret omkring mave og lend. Maven har jeg let ved men kender ikke til træning omkring lenden. Er der nogle der har nogle ideer omkring dette? vejledninger og links er mere end velkommende.

Mange Hilsner Henriette Wink

Mark Herskind

Mark Herskind

72 indlæg
  • Skrevet

Hej Henriette..


Man kan desværre ikke selv bestemme, hvor man vil tabe sig.. Så der er ikke meget andet at gøre end at fortsætte med motionen, og bare vente til kroppen beslutter sig for at forbrænde det på lænden..

Det være sagt, så kan de ofte pynte at styrke musklerne under fedtet.. Når det er lænden, må det være en gang rygbøjningen og "anderøven" (lig på maven og løft benene fra gulven).. Der er sikkert andre herinde der kan tilføje øvelser til dig..

cille-e058ec78a5

cille-e058ec78a5

324 indlæg
  • Skrevet

Hej

Jeg vil anbefale at du sørger for både mave, ryg, lænd og hoftebøjere, istedet for at fokusere udelukkende på lænden. Og det kan også være meget rart at have lidt med for arme, bryst og ben, da det ellers godt kan blive lidt ensformigt. Men du kan jo prøve dig frem og finde de øvelser du synes passer på dig. Ellers ved jeg at det er til at finde mange færdige programmer også (f.eks. er der en del gode her på iForms egen side).

God fornøjelse.

Mvh Cille

Edit: Nårh ja, og selvfølgelig kan du ikke punktforbrænde, så styrketræningen er til opstramning af musklerne under dellerne, og skal selvfølgelig udføres som supplering til noget forbrænding - f.eks. løb eller cykling.

  • Skrevet

Hej Henriette

Her er masser af øvelser på sitet du kan se på start evt. her:

http://iform.dk/traening/styrketraening/bikiniskolen/bliv-bikiniklar-paa-12-uger

eller her: http://iform.dk/video/maveakademiet-planken

Go' træning

/IdaSmile

 

AKHjort

AKHjort

8 indlæg
  • Skrevet

Hej

Håndtagene på siden og på ryggen fjernes ved at undgå sukker og hvidt brød, pasta og ris. Jeg er selv meget slank, men havde lidt håndtag på siden og ryg, disse forsvandt på 4 uger ved at undgå ovennævnte. Du kan godt spise naturligt sukker, fra f.eks. frugt, men ingen hvid sukker heller ikke fra læskedrikke og alkohol :-) Held og lykke