1. Forum
  2. Udstyr
  3. Gear Og Udstyr
  4. SUUNTO AMBIT3 PEAK vs POLAR V800 SIDSTE ØJEBLI...

SUUNTO AMBIT3 PEAK vs POLAR V800 SIDSTE ØJEBLIK! GAVE! HJÆLP! PANIK!

• Skrevet
SUUNTO AMBIT3 PEAK vs POLAR V800 Hjælp! Er helt i panik! Har forsøgt at læse om pulsure i flere uger og nu er der kun få dage til det skal gives væk. Til sidst fandt jeg dette forum og håber I kan hjælpe mig og det kan nåes i rette tid. Jeg leder efter et pulsur/løbeur til min kæreste. Han er alm motionsløber og løber 10-15 km et par gange om ugen. De dyre modeller indeholder det en masse unødvendigt, mens de billige ikke indeholder de rette krav. Kravene er som følger: - Stopur - Distance - Timer - Relativt nemt at navigere/betjene - Relativt nemt at aflæse - Gps - Navigation (vi er jævnligt udenfor vante rammer og han må meget gerne kunne finde "hjem" igen) Derudover må det gerne indeholde (ikke krav): - En eller anden form for musik funktion - Gerne pulsur direkte i uret - km/t, min/km og distance tilbagelagt. - Evt race/pack - Personlige rekorder - Løbekadence - Skridttæller Der er ikke behov for: - At det er et multisportsur - skal kun bruges til løb - Kalorie beregner - Pænt design - han har et lækkert ur i forvejen så det skal kun anvendes til løb - Aktivitetstracker - Alt muligt andet fancy Jeg står pt mellem - SUUNTO AMBIT3 PEAK - POLAR V800 Hvad tænker I? Har I andre bud er de selvfølgelig også velkomne, men navigationen er meget vigtig... Kærligst Rikke