1. Forum
  2. Træning
  3. Løb
  4. ondt i skinneben

ondt i skinneben

Chicko

Chicko

2 indlæg
  • Skrevet
Hejsa! jeg har den sidste årrække med mellem forsøgt at starte med at løbetræne. Jeg starter altid stille og roligt op og skifter mellem at gå og løbe i intervaller. Men hver gang får jeg så ondt i mine skinneben. Det føles som om mine skinneben bliver hårde som stål og jeg kan ikke løfte dem til sidst, så jeg må stoppe. Det gør rigtig av. Jeg mister helt motivationen hver gang, for jeg vil så gerne kunne løbe en længere tur uden at få ondt. Jeg har oplevet at det samme sker, hvis jeg går i rigtig hurtigt gå tempo. Er der nogle af Jer der har nogle gode råd til at hjælpe, udover at det måske kan være skinnebens betændelse? Jeg tvivler på det er det, da jeg starter stille og roligt op hver gang og mange gårture inden det bliver til løb. hilsen fra mig
Kristoffer20

Kristoffer20

3 indlæg
  • Skrevet
Har du prøvet at massagere de ømme punkter langs dit skinneben væk. Prøv at massagere alle de ømme punkter du har langs dit skinneben eller endnu bedre få en til at gøre det. Det kan være en meget effektiv behandling :-)
Dengroenne

Dengroenne

1 indlæg
  • Skrevet
Det lyder præcis som det, jeg går og døjer med - jeg følger med og håber på svar :-)