1. Forum
  2. Kost
  3. Sund Vægt
  4. Sund nok?

Sund nok?

Nico422-48ed5a90db

Nico422-48ed5a90db

2 indlæg
  • Skrevet
  • Sidst opdateret
Hej jeg er en 14 årige pige, jeg vejer ca. 52 kilo og er 1,58 cm høj :) Jeg spiller badminton 1 1/2 time om mandagen, har bevægelse 3 gange om ugen(45 min pr gang), jeg har også idræt 2 gange om ugen (2x45 min pr.gang) + danser derhjemme. Jeg undre mig over min krop, fordi er ikke så høj, har mellem lår, en lille dobbelthage, en smule bulet mave forneden + ude på siden af maven, men dog tynde arme, ingen bryster eller røv. Men er det pga for lidt motion og for meget mad, at mit fedt sætter sig de steder? Min morgen mad er en skål havregryn. Formiddags mad er en banan. Middagsmad er 2 rugbrød eller 1 rugbrød og en bolle med pålæg. Eftermiddagsmad: 1-2 gulerødder eller en bolle med pålæg eller nudler eller et knækbrød med ost. Aftensmad er normal mad - kylling, spaghetti med kødsovs osv(kommer nogle gange til at tage 2 portioner). I weekenden kan jeg godt finde på at spise en blandet pose slik eller en halv chokolade plade for mig selv....... Spiser jeg for meget slik eller for meget i det hele taget? Fordi gad godt have former, men vil helst ikke tage på de andre steder ;) Håber I vil hjælpe, tak på forhånd.
Kiwi

Kiwi

2 indlæg
  • Skrevet
Hvor høj er du?
Nico422-48ed5a90db

Nico422-48ed5a90db

2 indlæg
1,58 cm :)