1. Forum
  2. Kost
  3. Kost Og Træning
  4. Hvordan lægger man en kost?

Hvordan lægger man en kost?

skinke lynet

skinke lynet

2 indlæg
  • Skrevet
Hej. Jeg vil rigtig gerne tabe mig igen. Har altid været overvægtig udover et 1.5 år hvor jeg cyklede mellem 80og 100km ca 6gange om ugen. Hsr så taget omkring 30kg på igen, til 105kg som er ca den vægt jeg startede på. Jeg er rimlig aktiv, som tømrer og er sikker på det er min kost den er gal med.. Jeg spiser faktisk ikke særligt meget, de fleste dage spiser jeg rugbrød, til middag og aften og ikke andet. de andre dage spiser jrg måske 2skiver rugbrød og det er det. Jeg er rimlig god til at hælde nogle øl og sodavand ned iløbet af en uge og er frisk på at skære lidt ned.. Men jeg har Ingen ide om hvordan man laver en kost plan. Har ferie fra imorgen og tænkte det er perfekt til at øve en kostplan. Men hvad skal man spise, hvor meget skal man spise og alt det der? Er 188cm og 105kg.
B-leaf.dk

B-leaf.dk

6 indlæg
  • Skrevet
Hej kan se det er lidt tid siden du oprettede tråden, og håber du har fået svar. du må gerne kontakte mig, så vil jeg gennemgå hvilket redskaber jeg bruger til dagligt, både til mit eget vægttab og til at hjælpe andre med. Hilsen Søren 4096 1996